Saturday, June 25, 2011

Fiskvideo

Gjort en liten film (okej, rätt lång film) där arterna presenteras med bild och musik som jag tyckte passade deras egenheter. Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén, för att undvika blödande ögon bör man inte se den i fullskärm! För att förhindra spräckta trumhinnor så ska du även sänka ljudnivån, och låter det som sprängda högtalare så behöver du inte oroa dig- det är mina, från inspelningen. Filmen är nog främst av värde för mig, samt ett kreativt utlopp antar jag. Det är bara synd att min kamera inte fångar verklighetens fulländade skönhet, men man får iallafall en uppfattning om hur energiska, aktiva och roliga dessa djur är- både snäckor, platy och corydoras.

Ska bara dela upp den så att den kan laddas upp på youtube.

No comments:

Post a Comment