Monday, July 4, 2011

Lite tokigt...

Jag beställde växter från en handlare på Tradera men bad dem skicka dem nu i veckan när jag komer hem, men de måste ha missförstått mig och skickade så att växterna kom fram några dar efter att jag åkt från Linköping. Lite svårt att ta reda på växter 100 mil bort. Det var tur att min särbo var uppmärksam och räddade dem åt mig.

När jag kommer hem får jag se hur de klarat sig i "plastbaljan". Igår kom jag hem från Malå och idag ska jag ut till älven tror jag- om värdet tillåter det. Den enda fisk jag sett är gäddan och aborrarna som min systers sambo och min far drog upp under helgen.

Det är skönt att vara här och det händer hela tiden någonting men lite hemlängtan har jag också. Oroar mig lite inför hur akvariet kommer att må/se ut när jag kommer hem. _Det borde inte ha hänt allt för mycket men man vet ju aldrig. Kan ju bli strömavbrott tex. Men som jag hört mycket nu under helgen; Man ska inte måla fan på väggen!

No comments:

Post a Comment